Home > cunniscenzi > Chì ghjè a cappa di fume ghjusta per u vostru laboratoriu?

Chì ghjè a cappa di fume ghjusta per u vostru laboratoriu?

2024-11-23 10:26:48

A cappa di fume hè un puntu di sicurezza impurtante in aula di chimica è laboratori di ricerca. Per ottene u massimu di una cappa di fume principia cù a selezzione di u dirittu per a vostra applicazione. Chistu significa sapè precisamente chì tipu di travagliu serà realizatu in a cappa di fume è fà a scelta trà u voluminu di l'aria constante è u voluminu d'aria variabile, sceglie trà una cappa di fume ductless è ductless, è selezziunate u materiale adattatu di custruzzione.

blog-1-1

Materiali di custruzzione

A cappa di fume deve esse cumpatibile cù i sustanzi chimichi à quale serà esposta. Per esempiu, quelli chì facenu digestioni à l'acidu prubabilmente necessitanu una cappa di polipropilene o un altru materiale chì hè ancu resistente à a corrosione. U travagliu cù radioisotopi o l'acidu perchloricu tipicamenti richiede un acciaio inox. Per quelli chì travaglianu cù sustanzi chimichi non corrosivi o moderatamente corrosivi, a cappa di fume d'acciaio galvanizatu hè normalment abbastanza.

blog-1-1

Ducted vs Ductless

I laboratori anu da cunsiderà se una cappa di fume ductless o ductless hè ghjustu per elli. I cappucci di fume ducted tradiziunali sò richiesti in certe situazioni: per allughjà volumi pesanti di acidi, cum'è un prucessu di digestioni à l'acidu, quandu si tratta di gasi nobili, o in i casi chì una quantità scunnisciuta di evaporazione hè accaduta in u cappucciu. Ancu s'è u 90 per centu di a chimica realizata in u laboratoriu oghje pò esse fattu in cappe di fume filtrate, ci hè sempre un locu per i cappe di fume tradiziunali.

Per d 'altra banda, l'utilizatori chì facenu prucessi ripetitivi, cum'è quelli chì nascenu in u cuntrollu di qualità, è sanu chì volume di sustanzi chimichi anu da aduprà è à quale temperatura, prubabilmente prufittà di una cappa senza ductless. Eppuru, prima di selezziunà una cappa di fume, l'utilizatori anu da furnisce à u fabricatore una lista di sustanzi chimichi chì pensanu à utilizà per aiutà à capisce s'ellu ductless o ductless hè a suluzione ghjusta.

Ancu dopu chì un labburatoriu hà decisu nantu à una cappa di fume senza ductless, ci hè sempre a quistione di quale tipu di filtrazione servirà megliu i so bisogni di sicurità. Certi laboratori anu bisognu di filtrazione HEPA è filtrazione moleculare. Per esempiu, i laboratori forensi chì manipulanu l'opioidi è i so analoghi è facenu a chimica analitica chì implica chimichi periculosi per determinà a so putenza è altre proprietà. In questu casu, un filtru HEPA è moleculare puderia esse integratu in u sistema di filtrazione per assicurà a sicurezza propria.

blog-1-1

CAV vs VAV

I cappe di fume à volume d'aria constante (CAV) scaricanu a listessa quantità d'aria indipendentemente da a pusizione di l'anta, mentre chì i sistemi di volume d'aria variabile (VAV) varianu a quantità d'aria esaurita da a cappa in risposta à l'apertura di l'anta. Per l'applicazioni specialità cum'è l'acidu di ebollizione, CAV hè a megliu scelta perchè abbassà u voluminu di l'aria puderia permette à u calore di custruisce in u cappucciu. Sicondu i bisogni di a facilità, sia una cappa di fume CAV o VAV pò esse usata per a chimica generale.

VAV hè più benefiziu per una cappa aspirante ductless cà una cappa senza ductless. Questu hè perchè per i cappucci di fume ducted, vulete diminuite a rata di flussu di l'aria chì hè stata evacuata da u bastimentu. Per i cappe di fume filtrati, VAV hè menu utile perchè l'aria condizionata ferma in a stanza.

In più di sti cunsiderazioni, l'individui chì sceglienu una cappa di fume per i so labburatori anu ancu a ricerca di u capitale, a stallazione è i costi operativi implicati; garanzie; è serviziu è supportu offerti da u fabricatore per assicurà chì trovanu u sistema ideale per adattà à i so bilanci è serve i so bisogni di sicurezza.

Articulu precedente: Chì ghjè u megliu filtru per a cappa senza ductless ?

CI PUDE PIACE